Kızlar iyi günler dolapta kalmış yemeğim vardı etli fasulye ben de öğle yemeğine çıkartıp yedim ilk önce tadına baktığımda sonradan ekşilik geliyordu ben de bir şey olmaz diye yedim zehirlendim mi acaba şüpheye düştüm halsizlik var şu an bir de bulantı var ama onlar dün değilim neşem falan ya gayet yerinde sizce gerçekten zehirlenmiş miyimdir 😬🤔😑