mga123 anladim demek istediğinizi bende ılıtmayı kastettim zaten de ben simdiye kadar ilitmadan icirdim bundan sonra havalar soguk olabilir tabi bende ilitabilirim termos kapagiyla. Bu arada disari cikacaksak evden cikarken doyuruyorum. Disarda da 3 saat sonrasinda iciriyorum. Bi 3 saatte oyle gidiyo 5-6 saat kalabiliyoruz disarda emzirmeden o sekilde. Uzun kalacaksak ne olur ne olmaz mamayi da yanima aliyorum ama gerek kalmiyor pek.