Tubasahra Senorita Ben genel de yensin diye haşlıyorum kalınca buzluğa atıyorum.Hiç çiğ atmadım o yüzden.
AlinaEmreHan1 Senorita geçen sene sakladım normal buzluk poşete koydum attım Kışın haşladık yedik mis gibi oldu Bu sene yine yapacağım aynısını . Süt mısır alıp
linosko1 Senorita hayir trabzonda yasiyorum bahceden toplayip yemedigimizi cig koyariz sonrasinda pisirir yeriz hicbir seyde olmaz 😍
Senorita Qunqnir ben şimdi youtube baktım her iki türlü atıla biliniyor , hatta haşlayıpta koyula bilinir
Deletedmom_110 Senorita evet saklıyorum yıkamadan poşetlere kırıp koyuyorum kaynamış suya atıp pişiriyorum mis
germophepe Senorita evet atıyorum taptaze kalıyor sadece çok koku aldığı için bozdolabı poşedinde muhafaza edin