helinsila doğuştan Akdeniz anemisiyim. Demir küplerim hiçbir zaman dolmaz benim. Bekarken çok kez hastaneye yatırıldım takviye açısından. Şok gariptir ki Sadece hamilelik döneminde hiçbir şekilde demir ve kan eksikliği yaşamadım. Belki bebeğinizin de demir eksikliği varsa bundan olabilir yatışı. Başka bir hastaneye sevk ettiğinde zaten oradaki doktor görecektir. Sizi ona göre yönlendirecektir. Korkmayın, Allah korusun evladınızı, kötü bir şey çıkmayacağını düşünüyorum.