linosko1 bizim oturduğumuz semtte ilk taşındığımizda alt yapı yoktu sarnet diye birşey baglattik memunuz diyede öyle kaldı. Herkes kapandı falan diyince giriyorum bakıyorum bende açık umursamadım ilk sonra baktım hakkettrn açık 🤣 herkes uygulama indirmissindir dedi ama yok indirmedim tamamen balatigimiz internetle alakali bir durum. Haftasonu 2 arkadaşım sırf girebilmek için bana geldiler 🙄 benim pek alakam yok ya olsada olur olmasada ..