serife46 19 bucuk aylık oğlum. Lego duplo,hotwels, fisher price dan little people şehrini almıştım buaralar gözdesi o onunla oynuyor. 1 yaşındayken globber oturmalı scoterını almıştık. Onada bayılıyor. Kendisi sürüyor. Akülü arabamız daha da küçükken almıştık. Onu evde göre göre sıkıldı galiba. Sadece biniyor iniyor arada. Sabah 10 gibi uyanıyoruz kahvaltı edip 11 gibi parka gidiyoruz. 1 gibi eve geliyoruz. Bu sırada tabi ara öğün yiyor parktada falan. 1 bucuk gibi uyuyor. 3-4 gibi uyanır. Yemeğini yer. Sonra yine oyun oynayıp babası gelince 7 gibi dışarı çıkarız. Bu rutindir bizde. Yaklaşık oturmaya başladığından bu yana günde 2 kez dışarı ve mutlaka parka gideriz her gün. Sonrasında 9 gibi eve geliriz yemek yer duş sonrada uykuya geçeriz. 10-10 bucuk gibide uyuyor.
Yemek olarakta hala 3 öğün organik gıdalarla yemek yoğurt yaparım oğluma. Bizim evde her sebze vs yenmez. Bu yğzden oğluma ayrı ayrı yapıyorum. Herşeyi yiyen bi bebeğim var çok şükür :)