Fkiklim daha yeni başlamışsınız bir arada oturmaya da ondan 😂 benim de evim ayrıydı ilk 5 ay sonra kayınpeder ölünce bizde kirayı ödemekte zorlanınca beraber ev aldık 2 senedir beraber yaşıyoruz önceden bende kaynanamı çok severdiM Hatta ona annemi şikayet ederdim benim annem niye anlayışlı değil senin gibi diye şimdi nefret ediyorum çünkü yaptığı bütün iyilikleri insanın yüzüne vuracak bi karakter olduğunu öğrendim mecbur seviyomuş gibi davranıyom eşime yansımasın sorunlar diye ilk zamanlar oda iyidi sonradan şeytan çıktı içinden valla. Keşke bi yolu olsada ayrı eve çıksak diye dualar ediyorum ne kavgalar ne hakaretler işitim ve üstelik onun yüzünden giyim tarzımı bile değiştirdim gitmiş bana bi dolap dolusu hiç tarzım olmayan şeyler almış 😡 İstemeye istemeye zorla giyiyorum onları o yüzden nefret ediyorum ondan eşimde anacı bırakmıyo anasını 😡 inşallah siz hep iyi olursunuz canım tek sorununuz bu olur 🙏