dolunaydevin Hanımlar kızımın verem aşısının yeri üstünden çokça zaman geçmesine rağmen 10 gündür çok şişti ve sürekli iltihaplanıp duruyor. İki kez iltihabı patladı ben de birazcık iltihabı akıttım. Bir şey olur mu sizce
Dmt-01 dolunaydevin normalde dokunmamanız gerekiyordu aslındaİltlhaplanması normal çünkü.Bişey olurmu bilmiyorum inşallah bişey olmaz.Bi doktora filan sorsanız keşke
Suphiye_mila13 dolunaydevin hiç dokunmamamız gerekiyor o kendi kendine çıkıyor ve patlıyor veya sönüyor bu da aşının tuttuğuna işaret
gulsahhkocc Canım verem aşısı yerine dokunma ve herhangi bir müdahalede bulunma 2 yasına kadar orası kızarır su toplar iner bu şekilde devam eder sen müdahale de bulunduğun sürece enfeksiyon kaptırırsın