mycutebaby Kızlar dün mangalda tavuk şiş yapmıştık baya kaldı yiyemedik eve getirdim bende buzdolabında duruyor ısıtılıp yenirmi sizce dökeyimmi ?
Bayancorek mycutebaby eşime kalsa yenmez ama yiyorum da yediriyorum da dolapta olduğu sürece bir şey olmaz 🙈
nzn1989 mycutebaby canım et olsa ısıtır yerim ama tavuğu birgün sonrası yemem ısıtmamda bu benim düşüncem
aslananne27 mycutebaby mangal soğuk daha güzel yaa heleki ertesi güne kalmışsa tadı daha güzel oluyor 🤭