pinarkaba merve8126 ya bugün hastaneden geldim canım ınan ki moralim çok kötüydü direk bir kahve içip balkonda ağladım. Sonra dedımkı boyunuzamıs en azından sağlığı yerinde demek ki diğer aya bakacaz işteneger yine az almışsa ek gıdaya başlicaz