Nonames05 hayır tabi ki 8 ay 22 günlükler vermedim vermeyeceğim boşuna şeker yedirmeye gerek yok bir de iyi geceler maması denen şey daha çok hazımsızlık yapar zırt pırt kalkar daha da kötüsü bebeğinizin bağırsak florasina midesine çok zararlı çünkü daha 4 aylık kabız olur, kusar ilerleyen yaşlarda mide yanması, yara vs sorunlara sebep olabilir