crybaby bizde hiçbir aşı yan etki yapmadı. Gerekli olduğunu düşünüyorum, sonradan keşke dememek için. Kimin girip çıktığı belli değil ülkeye, bari biz aşı yaptıralım da biraz korunaklı olsunlar, doktorumuz okula giden biri varsa çevresinde komşu çocuğu bile olsa gerekli demişti, kaldı ki parka götüreceksiniz illa emin olun koruyamazsınız başka türlü. Ben aşı karşıtlarından değilim tehlikeli sonuçlar doğurabiliyor.