anne905 korkmak kelimesini çok kullandırmamaya çalışın ben yanındayım annecim merak etme, evet korkabilirsin anlıyorum ama karanlık olması da çok normal gibi vs.. Ben pek izin vermedim kullanmadım kullandırmadım korkmak kelimesi yok çok bizde, yoksa çok alışıyorlar en ufak bir şeyde o kelimeye sığınıyorlar. 😞