busebusra Merhabalar Araç almaya nieyt ettik bu iki aydır bulamadık yani internetten yorumlara bakıp cayiyoruz ilk arabamız olacak inşallah Bu araç var memnun kalan var mı Yada biz kullanıyoruz şundan memnunun dediğiniz araçlar var mıdır
Iremylcnkya07 busebusra ford hem kendi babam hemde kayınpederim kullanıyor kullanışlı güzel konforlu araba
Nurcan03 busebusra benzer sınıfta hyundai i20 tavsiye ederim. Fiyatı daha makul. Benzer sınıftaki birçok arabaya göre iç hacmi daha geniş. Ama Türkiye’deki alım satım piyasasını bilmediğim için tekrar satıştaki değer kaybını bilmiyorum. Ama aynı paraya 2014 den daha yüksek bir model alabilirsiniz.
Jessica_hala busebusra Hyundai i20, accent blue, elentra . Hem güzel hemde prim yapan arabalar. Alması satması kolay bence hyundai bakın
Anatotales busebusra ford, opel, skoda, wolkwagen araçlara bakın bunlar çok sağlam arabalar kaza anında vs allah korusun. Ford ile pertli kaza yaptım burnumuz kanamadı başka araç olsa mahvolurduk. Şuan kendim golf biniyorum çok memnunum
OncedenGurme busebusra 2023 model var bende. Öncesinde ford fiesta vardı. İşim uzaktı, haftada 1 depo dolduruyordum. Ayda 4 depo yakıyordu. Corsa’ya geçince 10 günde 1 depo bitti. Ayda 1 depodan tasarrufumuz oldu. Gidişini filan seviyorum, küçük her yere sığıyor
minervadefne Bilindik bir marka alın Ford gibi ne bileyim megane gibi parçası rahatça bulunabilecek her tamircinin anlayacağı arabalara bakın bizde var bir tane yağını bile her usta değiştirmiyor motoru bozuldu bulana kadar canımız çıktı fiat marka ama modeli sıkıntı bize ders oldu yani bunlara özellikle dikkat edin
Nurcan03 cocomelon33 motor gücü zaten. Biz de araba alırken Opel corsa’ya bakmıştık. Aynı yıl üretimi arabalarda mesela 2014 yılı için corsa i20 den genel olarak pahalıydı
asrinhatasi busebusra corsaların motorda kronik sorun oluyor genelde. Bizim eski araba 2011 corsaydı. Ha biz baya kullandık satarken 10yıllık arabaydı 2021de sattık. Gerçi sizin alacağınız araba da 10yıllık olmuş oluyor. İyi bir ekspertiz yaptırın mutlaka.
sleepnessnami busebusra Opel corsa sıkıntılı araç illa bir sıkıntısı çıkıyor onun yerine Reno Clio alın bir daha satmak istediğinizde peynir ekmek gibi satılır. Hem parça kolayca bulunuyor maliyeti az 2014-2015 1.5 dizel neredeyse hiç yakmıyor çok iyi
simseklivekalpli busebusra corsa bilmiyorum ancak bizde Astra var. Taş gibi araba masaAllah diyeyim. Opel pek bilmiyor güvenemiyorduk ama opelin sağlam olduğunu gösterdi bize astra
kubra2608 busebusra 1.2 pek çekmez eşim hiç almaz o yüzden.Bizde wolksvagen Polo var şimdi çok memnunuz tavsiye ederim
Sevvl busebusra biz Opel astra kullanıyoruz yeni aldık çok memnunuz çok oturaklı araba ama eşimden ögrendıgım kadarıyla 1.4 motor çekmez alınmaz dıyordu 1.2 onun bi alt arabaları karşılaştırırken özellikler beygır tork var orda yazıyor çekim gücü ağırlık vs
Semaaa39 busebusra eşimin ünv mezun olunca aldığı ilk sıfır arabasıydı :) akşam sorarım ama güzeldi küçük ufak yetiyordu bize :) sonra astra hastası olduk bi ara sevgiliyken. 5 tane falan astrası olmuştur. Ondan sonra kia ceed hastası olduk. Kendi kendine parketme vs vardı :) en sonda evlendik falan iş vw jeep aldık. Eğer sıfır alabiliyorsanız bu markalara bi bakın kafanız rahat olsun. 2. El sıkıntılı olabilşyor
minikadam22 busebusra corsa kullandık çocuktan önce bebek arabası vs çok zor sığar bagajı bize çok ufak gelmişti o yüzden sattık daha geniş bi araç aldık buna bile zor sığıyoruz iyi ki satmışız dedik