Kızlar merhaba. Abım ve eşinin hiçbir problemi olmamasına ragmen 5 yıldır bebekleri olmadı çok da istiyorlar. 15 gun once ilk defa aşılama yaptırdılar ama tutmadı maalesef. Ankarada devlet hastanesinde aşılama yapılıyor dıye duyduk ama özelde ya da devlette doktor onerisinde bulunabilecek ankaralı annelerimiz var mı acaba. Çok hassas bir konu yardım ederseniz çoook sevinirim 🤗🤗