Milaa07 Kızlar sağ kasıgımda gecmeyen bir doluluk hissi (bu hissi nasıl açıklıycacımı bilemedim) ve ağrı ara ara da batma var gebelik şüphem yok ama geçmeyen bişey olduğu için sormak istedim başına gelen varmı
Linaduygu Milaa07 kist vs var mıydı öncesinde bazen kistlerde ağrı batma yapabiliyor üşütünce bile oluyor kadın doğuma gitmelisiniz net sonuç için
Milaa07 Linaduygu hayır yoktu böyle bir şey birden oldu şişlik hissetmiyorum ama sanki sağ kasığımda bir top var gibi dolu hissediyorum
Milaa07 Caglab aaaa ilk defa böyle oldu ve uygulamadan baktım 4 gün yımurtlama dönemine kadar yazıyor
Caglab Milaa07 evet canım olabiliyo çok normal mızmız bir ağrısı var yumurtlama ağrısı arasıra olabiliyo