esra000 Kızlar bebişim 3 aylık cildi bazen kuruyor önerdiğiniz yağ veya nemlendirici var mı kullanıp memnun kaldığınız
zcg esra000 ecowell baby lotion kullaniyorum hem organik hem kokusu guzel portakal yagi, zeytinyagi falan var icinde
byzyldz esra000 mustela vücut losyonu ilk banyosundan itibaren başladım hala da kullanıyorum memnunum
D_deniz esra000 5ay mustela idi herseyi. Bitince sadece şampuani siveno aldığıma memnun kaldım. Onun dışında hicbirsey mustela nin yerini tutmuyor. Ecowel krem çok kokuyor. Mustela süper tekrar alacağım
oznurakcamyilmaz Kızım 7 buçuk aylık hep Mustela kullandım çok da memnunum nemlendirmesi kokusu harika