xbebegimx Dunden beri kizimin atesi 37.2 38.2 arasi gidip geliyor 9bucuk aylik dis atesii mi acaba calpol verdm surekli dus da aldiriyorm ama geri cikiyo , daha cok yukselmesinden korkuyorum aksam acile goturcem bir insallah enfeksiyon fln degildr
Linaduygu xbebegimx diş ateşi çok yükselmez orda da ateş dışında başka bir şikayet yoksa carpol verin derler 🤷🏼♀️
Elifkskll xbebegimx benimki de 10 Aylık olacak 1 hafta önce ateslendi bizim hiç düşmedi 5 gün 39 dan aşağı salgın var diyorlar. Umarım sizin yükselmez çok geçmiş olsun
xbebegimx Elifkskll yaa size de cok gecmis olsun suan ates 37.2 calpol verilir mi daha da yukselmesin diye
Elifkskll xbebegimx bu ateş normal canm 37.5 üstüne geçerse ilaç ver. Havalardan bile çıkıyor çünkü. Bunu ateş bile saymıyor doktorlar
zzynpaktass 10 aylik bebeğim var daha 1 ay önce gene aynısı oldu ates ishal kusma rota vuruşu dediler salgın varmış şimdi gene aynı dün ateşi 38 buçuğa felan yükseldi sürekli uyandırıp yıkadım parol verdim ama ara ara cikiyor yine
xbebegimx zzynpaktass size de gecmis olsn bizim sadece ates var calpolun etkisi gecince yine cikiyo bi acile gotrcem simdi:(
Yorgun_ana112 xbebegimx bebekler için 37 bile çok yüksek bı ateş ılık suyla duş aldırın üstüne bez hariç bişey giydirmeyin