Önemli bir şey değildir canım bizde de oluyor arada sırada (alerjik bebeğim var alerjenlerden olabilirmiş ) bende 2 kez evham yaptım hemen test yaptırdım kanda çıkmadı kaka, gastro ya götürdüm makatta çatlak var ondan olmuştur dedi. Sen yine de götür bebeğini önlemini al ama sakin ol, 🙏 🌸