mondecaidensecmeler -Kuzika- kız hiç deme anam her çeşit kullandım çabuk koreliyorlar BİM’den daha önce almıştım o çok iyiydi ama birdaha binde bulamadim trendyolda buldum ondada fiyatini sürekli ciksriyorlar
-Kuzika- mondecaidensecmeler valla bende hepsini kullandım hiç ne kılları geç çıkartma etkisi oldu ne batık sorununu düzeltti ne doğru düzgün aldi. Çokta dikkatli alırim yani ama yok yok nasıl bu kadar beğeniliyor anlamıyorum gerçekten çöp. Aliyosun yine ertesi gün kıllar baş göstermeye başlıyor e kısa oldugu için jilette almıyor iğrenç bir görüntü kalıyor.
Umutdamla20 mondecaidensecmeler Ben aslında epilasyona gidiyorum arada bir jilet kullanıyorum bana yetiyor😁
mondecaidensecmeler lina09 kişiden kişiye göre değişiyor bence bende yapıyor ama ben kendimj bildim bileli bende kararma var
busbussss mondecaidensecmeler Derby pembe 5 li paket çok iyi hemen körelmiyor tavsiye ederim 60 tl civarı idi sanırım marketlerde
mondecaidensecmeler atlasegemiz eskiden kutu kutu bitirdiğim ama şuan fiyatından dolayı alamadığım jilet😂 cidden en iyi jileti olabilir
busbussss mondecaidensecmeler Hayır yapmıyor genel olarak ama belki çok hızlı alayım hemen bitsin derseniz belki yapabilir bilmiyorum gerçi bende hızlı hızlı yapıyorum ama öyle bir şikayetim olmadı başka bir marka denedm gilette simply venus mavi renk ama beğenmedim bunu bir deneyin derim a101 lerde filan var derby pembe 59.90 ya da 64.90 civarıdır
etl mondecaidensecmeler bana mor olanı yaramadı. Ama turuncuyu yıllardır kullanırım. Hiç bir sorun yaşamadım coğalmadı ve kalınlaşmadı
mondecaidensecmeler etl bende hepsi aynı etkiyi yapıyor tam.lazere baskın dedim çocuk düşündüğümüzde erteledim komşumuz abla çocuk düşünüyorsun lazere gitme dedi geri çıkıyor dedi jillette kaldım turuncu bende de var ama tikaninca koreldi🤷🏻
Angel00 mondecaidensecmeler bikini bölgesi hariç ben vücuduma makina kullanıyorum bacaklarımda batık oluyor acaba dedim jilet mi denesem bide o yüzden sordum
mondecaidensecmeler Angel00 jilet tam batık yapıyor bende makinayla alıyordum da ilk doğumumdan sonra makinayla almaya fırsat bulamadim.jiletle devam ettim öyle kaldi
_YanakReisinAnnesii anneyimannea o zaman normal ağda da hemen hemen aynı süre de tekrar uzamaya başlıyor. Daha önce lazer yaptırdım fakat hiç memnun kalmadım artısı sadece kıllarımı çok inceltmesi oldu kullandığınız ürünü mü alıp kullansam diye düşünüyorum o yüzden sordum
anneyimannea _YanakReisinAnnesii ben çok memnunum ilk hamileleigimde keşfettim kesme jilet gibi kötü çıkarma yapmıyor çoğalmiyor
mondecaidensecmeler -Kuzika- aynen valla tam dediğin gibi en son isanayi aldım ondada aynı sorun ne alsam bilmiyorum
-Kuzika- mondecaidensecmeler ben yine gillettenin erkekler için tasarlanan 5 bıçaklı jiletlerini almaya gayret ediyorum hem uzun süre kullanabiliyorum hemde iyi alıyor tertemiz yapiyor. Kutu içerisinde 1 tane olanlardan varya. Paket içinde 6-7 lilerde ise yaramiyor
mondecaidensecmeler -Kuzika- kız kesik yapmıyor mu bende bir kere alım dedim eşim heryerini çizer dedi