Menekkse dün ilk gündü, kakasını uzun bir süre tuttu sonra zor dedi kayısı yedirdim oturma odasında ayakta yapmış sanırım, külot giymeyi reddettiği için şortunun arasından yere düğmüş korktu. Sonrasında çok sık kesik kesik çiş yaptı farklı yerlere, bezi teklif ettim. Taktırdı akşam bikaş kere çiş geldi dedi çıkardı bezini yaptı, geri bağlattı. Sabah bezinin bir cırtı açıktı galiba açmayı denemiş. Çok azıcık bir çiş yapmıştı. Tutabiliyor anladığım kadarıyla çünkü öğle uykusunda da tutmuştu dün. Bugün ama hiç bezini çıkartmak istemedi, tuvalete oturmadı bile hep çişin var mı oturalım mı sorularımı reddetti. Ben de bu şekilde rahata alıştığını düşünerek bezlerini çöpe attım gibi yaptım onunla. Sadcee altındaki vardı. Altındaki bezle akşam uyku vaktine kadar durdu aldırmadı da. Sonra alacağım zaman bezimiz kalmadı kızım dedim yine. Diretmedi altını giydirdim. 2 saattir uyutmaya çalışıyorum yok, gidip geliyor o oda bu oda. Karnım ağrıyor dedi en sonunda kal kere tuvalet teklif ettim yok yani istemiyor bir türlü. Bir kere yastığına oturmuştu oraya yaptı yıkadım altını, bir kere de koltuğa yaptı, korktuğunu düşündüğüm ve soğutmak istemediğim için AA dedim çantamızda bir tane bezğmiz kalmış ya dedim ve geri bağlattı zaten kendisi de. Ama yatın ne yapmam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yok. Erken mi acaba diyorum çünkü çok kesik kesik yaptığı oldu. Tuvalete inat edip mi gitmiyor yoksa korktuğu için mi zamanı mı değil daha. Çözemiyorum.. diretmem mi gerekiyor birz daha ama ters teper de korkar mı süreç uzasın da istemiyorum böyle ona da bana da yazık.