Doğum yapalı 7 ay oldu normalde çok duzenliydi doğumdan sonra çok bozuldu ama normal biliyorum sorunun şu iki aydır 7 gün süren adetim 9 gün sürüyor ve son iki gün ara ara sulu kan geliyo çok açık renkte belki pembe belki kahverengi ama baya sulu yaşayan var mi