13 temmuzda doğum yaptım bebeğim bugun 23 günlük oldu kafamı o kadar çok karıştırdılar ki hastene çalışanları bebeği en az yarım saat emzirmelisin son süte ulaştır yoksa aç kalır yağlı proteinli süt arkadan gelir dediler sağlık ocağında ki hemşirem 15 -20 dk emzirmelisin son süte ulaşmak için dedi sütüm tazikli geliyor bebeğim bazen 5 dk emiyor bazen 10 dk emiyor böyle olunca strese giriyorum aç kaldı son süte ulaşamadı diye kafam o kadar karıştı ki bebeğime odaklanamıyorum sürekli saatlere bakıyorum sarılık olmadı çok şükür kilosuda iyi şuan ama emme süresi kısaldı aç kalıyordur proteinli sütü almıyordur diye 5 dk ya da 10 dk emerse bi memeden bir sonraki emmede yine aynı memeyi veriyorum beslerkende meme değiştirmiyorum zaten 10 dk emiyor uzun emse meme değişikliği yaparım ama kısa emdiği için yapmıyorum günde 6 çişli bez yapıyor hatta geçiyor bile sizin bana öneriniz nedir benim kafam o kadar karıştı ki bu süreçte anın tadını çıkaramadım 😔
Ve bu kısa emmeler genelde geceleri oluyor zorluyorum bebeği bazen ama ağzını kapatıyor çok uğraşsam uykusu kaçacak diye korkuyorum uykusu kaçınca geri uyması 2 3 saati bulabiliyor sağlık ocağında tartıldık cuma günü artık 2 saatte uyandırma 3 saate çıkartabilirsin dediler ama 5 dk emdiği için içim hiç rahat etmiyor 2 en geç 2.30 saat sonra kaldırıyorum aç kalmasın diye çünkü yine bir sağlık çalışanı bebeğin biraz büyüyene kadar 2 saatte bir kaldır kan şekeri düşmesin dedi herkes bişey söyledi ilk kez anne oldum tecrübesizlik o kadar kötüymüş ki çok çaresiz kalıyor insan yetinmeye çalışıyor 😔