[silindi] Domino canım hiç kullanmadım ama çok güzel bi marka alan herkes çok memnun. Zaten ürün alman harikası
Domino [silindi] ayy inşallah bende memnun kalırım. 1 Ay olacak 3 çocukla supurgesizim mahfoldum🥲 hafi hayırlı olsun bana o zaman 😁
Domino kirikkalp Getirdi eşim kullandım kablosu baya kısa bir oda dan diğerine gidince çıkarıp götürüyorum faln (eskisi öyle değildi bir oda dan diğerine uzanırdı). Çekim gücü Cook iyi. Ama 2 3 kere devrildi ve çekimi hemen gitti düzeltince normale döndü. Cook hafif ve torbalı. Islak da kullanilabiliyormus Ama nasıl kullanılır hepsini YouTube den bakacağım. Şu an memnun kaldım inşallah memnuniyetim devam eder. Herkese teşekkürler. 🙂🙂 @kirikkalp DevosMom Laviestnul ArvenMom [silindi]
Domino Laviestnul valla eşim diye demiyorum seçimleri harika maşallah diyim🤩 ben hiç çevremde kullanan görmedim size sorayım dedim
Domino kirikkalp Allah razı olsunnn. İnşallah bende memnun kalırım ya valla 3 çocukla 1 Ay olacak süpürgesiz olmuyor ev mahfoldum.🫥
kirikkalp Domino kablosu baya kısa bir oda dan diğerine gidince çıkarıp götürüyorum Acaba ek yapılamaz mı? Güle güle kullan canım
Domino kirikkalp anca başını kesip ekleme yapabilirsin o da risk bence gerek yok uzatma ile hâl ediyorum. Benim için çekim gücü önemli yaa