Aptalllarsizi 3 yaşında oğlum geceleri özellikle kaşıntısı var sıcaktan mı bilmiyorum ama sürekli kaşı diyor hastaneye de götürdüm bi ara alerji için kaşıntı için krem vermiştiler ama çok yakıcı bi kremdi onu kullanamam en iyi kaşıntı kremi kullandığınız var mı
Noname21 Aptalllarsizi deterjanını değiştir ekstra durulama yaptır kurutma mak yoksa ütüle onun kıyafetlerini Jel olarak fenistil dolaba koy soğusun sür ama bütün vücuda sürülmez
-_-hUysUzvetatlikadin Aptalllarsizi stilex öneriliyor genelde ama son zamanlarda neler yedi acaba bir şey tesir etmiş gibi
Aptalllarsizi Noname21 deterjandan olsa önceden olmazdıydı deterjanım bitecek nerdeyse son 2 gündür kaşıntısı var
Aptalllarsizi -_-hUysUzvetatlikadin değişik bişey yemedi nektariye alerjisi var sadece meyvesuyu içmişti ama kaysılıydı
-_-hUysUzvetatlikadin Aptalllarsizi hazır meyve sularının kimisinin içerikleri farklı oluyor alerjik bünyelere özellikle iyi gelmiyor
Aptalllarsizi -_-hUysUzvetatlikadin eşim meyve suyu almıştı ben kaysılı sanmıştım oysaki şeftaliliymiş alerji yapmış 🤦♀️tşk ederim yorumun için
OptimusPrime Aptalllarsizi Gece artan kaşıntı gündüz devam eden daha çok uyuz deniyor dikkat edin. 🙏🏻
Aptalllarsizi OptimusPrime en korktuğum şey rabbim korusun kimseye yaşatmasın nektariye alerjisi var eşim meyve suyu almıştı ben kaysılı sanmıştım ama oysaki şeftalili almış eşim o etki etmiş tşk ederim yorumun için