Kızlar bebeğim 6 aylık 36 hafta prematüre doğdu bir ay küvezde kaldı. 60 ml süt veriyoruz onu bile içmiyor. 5400 kilosu baya zayıf. Doktor kalorili infatrini mama bile yazdı ama ne normal mama içiyo ne benim sütümü ne de infatrini mamayı. Hiç bir şey içmiyo nasıl iştahını açabilirim Böyle durumda olup çözüm bulan anneler nolur yardım edin. Psikolojik çok yıprandık