D_deniz Ben de altı ay önce doğum yaptım sezeryan 2 gün önce regl oldum dün resmen belim ikiye ayrılıyordu ayıptır söylemesi 5/10 dk bir wcdeydim değiştirdigim pedlerin hesabı yok öyle yogun öyle agrılı geçirdim ki hala da devam ediyor zaten kansızım bitirdi beni bu regl basım falan döndü gece o derece kaç kez camasıe degiştirdim bilmiyorum