bic az kaldı biraz sabır kendinizi bu hafta bir rahat bırakın bakalım beler olacak siz zannediyor musunuz tüm bebekler yiyor burda kaç anneye sorsak aynı sorunu yaşıyordur bende yeni başladım mesela sürekli tükürüyor ne yapayım yani mamasını içsin o bana yeter mantığındayım şllakş yemeyi öğrenecek doğamız gereği fizyolojik ihtiyaçlarımızı karşılamamız gerekecek kendinizi bunaltmayın siz bebeğiniz için en iyisini yapan mükemmel annesiniz içiniz rahat olsun 🌸🩷