Bir yaşında oğlum var doğduğundan beri tek meme ile emziryrm . Şuan memenin ucunu ısıra ısıra kanattı deşti resmen . Her üç emzirmemde bir ısırır mutlaka. Buda canımı çok yakıyor. Geceleri zaten hiç sormayın beni emzik niyetine kullanyo. Acaba sütten kessem mi bu süreç beni çok yordu . Memeye aşırı bağlı olmuş arabada bi yere giderken illa meme istiyor ortamdan dolayı veremiyorum bu sefer eve gidene kadar ağlıyor