Hiç birseyimiz yoktu perşembe çocuk doktoru gördü cuma da 1 yaş aşısı oldu cumartesi gecesi huysuz landı mama içmemeye başladı ve pazar sabahı ateşlendi acile götürdük kan idrar röntgen temiz asi ateş yapmaz dedi ama o yapmış olabilir mi şuan biraz daha iyi ama hala ateşi dusmedi az az mama alıyor