Merhabalar 11 ay 18 günlük bir oğluşum var 6 dış vardı iki tane daha çıktı bu süreçte yaklaşık bir aydır ağzına iki üç kaşık dışında ek gıda sürmüyor bazen oguruyor kusuyor hiç kabul etmiyor çok aç kalirsa da üç dört kaşık yiyor genelde yumuşak şeyler yada çorba vs veriyorum ama yinede ısrarla devam ediyor ne yapcam bilmiyroum sürekli emmek istiyor sık sık emiyor ama ben rhaat edemiyorum sanki aç kaliyormus gibi onerileriniz yada böyle durum yasayanlariniz varmı acaba