9 aylık bebegim var cok uğraştırmaz ama ara ara huysuzlanır. Ama bazen hiç bişey yapasım gelmiyor kimseyle görüşüp konusmak istemiyorum. Kimseye tahamülüm yok kendimle ilgili bişey yapamıyorum sinirleniyorum cok moralim bozuluyor bazende oturup ağlıyorum köşemde 🥺