9 aylık bebegim var huysuz değildir cok cok yormaz beni ama bazen aşırı bunaldıgım zamanlar oluyor sonra da böyle düşününce kendimi suçlu hissediyorum niye bilmiyorum ara ara çok sinirleniyorum kızıyorum etrafımdaki insanlara tahamül edemiyorum yalnız kalıp hiç bişey yapmak istemiyorum sizdede bu durum oluyor mu 😏