Oğlum 27 aylık bugün başlamak istedim sabah dakikada bir anne kaka geldi diyip tuvalete gitmek istedi belki bunu 20defa yapmışızdır götürdüm ama yapmadı peçeteyle silip çöpe atmak ve sifona basmak için gittiğinş düşünüyorum sınrasında 4-5 defa altına çişini yaptı ve hepsindede ağlayarak anne kakaaa dedi korkması normalmi napmam lazım sizce