yalifile Kızlar doğumdan sonra doğum kontrol hapını nasıl kullanmaya başladınız. Normalde regl ile başlıyoruz ya şimdi o da düzensiz oluyormuş neye göre başlayacağız biz bu haplara?
aysebb yalifile Direk başlayabiliyorsunuz ben Zlynda kullanıyorum mesela emziriyorum. Doğum sonrası direk 21-28. günler arası başlayabiliyorsunuz. Kızım 9,5 aylık veya 40 ınızdan sonrada başlayabilirsiniz adet olmayı beklemenize gerek yok
feyzsali aysebb merhaba düzensizlik veya bir yan etki yaptı mı ben doğumdan sonra cerazette kullandım 2 aydır adet olamıyorum doğumdan sonra 2 kez olmuştum bu hap yan etki yaptı
yalifile ya ben 40ı geçirdim 40dan sonra bi kanama oldu hatta onu da kaçırdım. Şimdi 52 günlük bebeğim alsam direkt başlasam olur mu acaba
aysebb feyzsali Ben adet olmamıştım doğumdan 3 ay sonra başladım hapa. Hala olmadım. Yani öncesinde de olmuyordum o yüzden bilemiyorum tam olarak haptan dolayı mı olmuyorum net değilim