Herkese merhaba 💐
Kızım 21 aylık olmak üzere henüz çatal kaşık hakimiyeti yok net olarak.
Meyve ,salata bir süre çatalla yeyip bırakıyor ,sulu şeyleri de kendim veriyorum 10.ayından beri eli ile kendi yiyor katı gidalari
Örneğin;kahvaltı da zeytin,peynir ,yumurta gibi çok nadir de olsa patates kızartması,köfte gibi şeyleri
Henüz kaşığı çok az kullanıyor ,çatal baya iyi tam olarak ne zaman yapti sizinkiler 🤔☺️