Kızlar yarın Van’dan İstanbul’a uçakla gideceğim bebeğim 1 aylık daha önce söylemiştim 😂 Malum uçakta kulaklar epey bi ağrıyor sorum şu bebeği bu aylarda uçakla seyahat eden var mı bi sorunla karşılaştınız mı? Bebeğimin etkilenmemesi için ne yapmam lazım? Bir de bebek arabasını yanıma alacağım acaba bagaja mı versem yanımda mı taşısam? Yanımda taşımak zor olur gibi geliyor bana siz ne düşünüyorsunuz?