mihragunes Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık doğduğundan beri mama kullanıyor 10 gününden itibaren sert kaka yani kabızlık başladı her doktora götürdüm mamada değiştirdim bir türlü düzelme yok başına aynı şey gelen var mı
arzelmg mihragunes kesinlikle mamadan kaynaklı benim bebeğimde 2 buçuk aylıkken kabız oldu ve o kadar sert kaka yapmış ki çatlama olmuştu mamayı değiştirdim şimdi 8 aylığız bir sıkıntı yaşamadım golden goat bize iyi gelmişti eğer denemediyseniz tavsiye ederim
mercanb mihragunes bunun araştırılması gereken bi durum alerji olabilir mesela süt ürünlerine bende de kan olmuştu şuan süt ürünlerini kestim olmuyor kabızlıkta alerji bağlantısı demişti doktor sayarken
mihragunes iremaydmr Buda çözüm olmadı hem mamasına koydum hem çay kaşığı ile verdim aynı korkuyorum artık
iremaydmr mihragunes hmm canım o zaman acile götürün çocuk acilde lağma yaptırıyorlar sıvı olarak o çok iyi geliyor biz o şekilde yapıyoruz
mihragunes arzelmg ama benimki doğduğundan beri bebelac gold kullanıyordum sma comford kullandım oda aynı devam etti şimdi Aptamil comformil kullanıyorum aynı acaba mamadan mı daha ne denemem lazım bilmiyorum
mihragunes Aklıma geldi aslında doktora da danıştım ama mukuslu kaka yok dedi doktor alerji değildir dedi ben araştırırken görmüştüm bunu acaba alerji mi
arzelmg mihragunes benim denemediğim mama kalmamıştı en son golden goat denedim ve işe yaradı ama 6 aylık olunca bebelac golda geçtim şimdi bir sıkıntı yok çok şükür 🙏🏻
Gamze-t Merhaba aynı problem bizde de var 2 aylık sert kakası ben şimdi damla vs kullanacagim bir umut deneyebilirsin biogaia