Ben anne yanı beşiği kullandım 4 ay, ama doğmadan önce odasını da yapmıştım, normal tek kısılık yatagın montessori olanından almıştım, 4 aylıktan beri odasında yatagında yatıyor ve uzun bır sure yatak alma derdım olmayacak. Siz de isterseniz o sekılde yapabılırsınız odanızda yer varsa tek kısılık yatak koyacak kadar