12 günlük bebeğim var sarılıktan dolayı 1 gece Fototerapi aldık. Evde mama takviyesi veriyordum. Uyurken meme almıyor diye sütümü sağıp veriyordum. Şimdi memeyi vermekte zorlanıyorum. Bir yandan memeye tekrar alıştırmak istiyorum ama sarılık değeri yine artar diye de korkuyorum. Çiş yapması azaldı ama kakasını sıklıkla yapıyor. Kaka yapması da yeterli mi çok kafam karışık ve üzgünüm