Sssdt Eşimin dayısının kızı dogum yaptı. Benım kızımın dgum gunune 100₺ getirmişti 40 çıktı bende ona götürdüm 100₺. kaynanam çocuk görmeye daha gitmedi yarın gidecek 400₺ koyup götürecekmiş. Bana sende bişey götür yada para koy dedi götrmemmi lazım
Bakya Sssdt bence siz birazcık ayıp etmişsiniz birebir karşılığını vermek bana göre ters bir durum eğer gitmeyi düşünüyorsanız küçük bir oyuncak kıyafet yada bir miktar para verebilirsiniz
Beyninizikullanmakucretsizdir Sssdt 40′ı çıktıktan sonra siz zaten paranızı vermişsiniz. Kendisi götürmedi o versin siz vermeyin. Beraber gidecekseniz eğer çayın yanına kurabiye ya da tatlı alabilirsiniz.
aremgi @Sssdt size getirileni sizde götürmüşsünüz ama içinizden geliyor sa bir bebek kıyafeti alabilir siniz yoksa zaten sizde görmenizi yapmışsınız
LadyGaddar Sssdt Ben eli boş gitmezdimerhaba, şahsen karşı taraf ne getirdiyse bende o miktarda götüreyim kafasında hiç olmadım Sen de Bi kıyafet yada yiyecek tarzı bisey alabilirsin pasta yada kurabiye gibi Karar senin yinede🌸
tineanigra Sssdt kızınızın doğum günü ne zamandı ? Onun getirdiği zamanki 100 tl ile sizin götürdüğünüz zamanki 100 tl aynı mı ? Eğer arada zaman yoksa bişi götürmenize gerek yok ama varsa bence ufak bi hediye alınabilir.
whiteblack Sssdt ben bu tür durumlarda kişilerle değil o çocuğa hediye diye alıyorum yani daha bi bebek o yardım etmiş olayım diyorum kendimce
tineanigra Sssdt içinizden geldiği gibi davranın bi borcunuz yok sonuçta. Ama ben olsam borç vs gibi düşünmeden bişiler alır öyle giderim.
thecamellia Sssdt götürmüşsünüz zaten gerek yok ama elim boş gitmiym derseniz bi tatlı alın yada içinizden koparsa yine biraz para koyun verin oda size getirir
cokbilmismom Sssdt doğum yapmakla doğum günü aynı mı bilemedim doğum hediyesi daha özeldir 100₺ çok çok. Az geldi bana özellikle bu devirde 100₺ ile hiç bir şey alınmazken. O sizin doğumunuzda ne getirdi