neslikngr Bende de sma var bi kere yaptım normalde süt emiyo bi gece çok ağlayınca açlıktan ağlıyo diye almış eşim
Sasah1441 [silindi] canım ben 109 TL almıştım 75 düşünüyordum ama var mı sizin şu olsun dediğiniz fiyat şuan ne kadar bilmiyorum çünkü
[silindi] Sasah1441 canm hep emzirdim ama gece acaba doymiyomu diye denemek ıstiyorum ondan acaba severmi almazmi onuda blmyrm🤔
Cemreninannesiiii Güzel anneler mamalarda son kullanma tarihi önemli değil paket açıldığında paketin 4 hafta içerisinde tüketilmesi gerekiyor
Ezgibozkurtkocak1 Alara_5 yoo baba sizin bildiriminiz gelmedi. Mama konusunda ne gibi Bi amacım olabilir. Bedava ya almıyorum sonuçta. Parasıyla alıyorum.