Handan57 Btlkck bendede war aldim yemiyo ama satmam açılmış kutuu sonuçta yakın olsanda wersem keske ewin çarşıya uzak kargo yapmaya daa cikamam 😑😑😑
Ysmn18 Btlkck holle 2 numara var doktorumuz vermisti ama hic kullanmadim kargoyu odersiniz sadece isterseniz
Mrs_Sunshine Btlkck Aptamil prosyneo 1 numara var. Dün açtım ağzını oğlum tadını sevmedi isteyen olursa çok daha uygun fiyata verebilirim. 120 tlye aldım eczaneden
Buse97 Bende de sma var isteyen olursa 1 numara 2/3 defa yaptım oğlumda kabızlık yaptı o yüzden devam etmedik
Burcuarya1 Btlkck elimde 1 kutu hipo combiotic 1 numara mama var son kullanma tarihi mayıs 2020 60 liraya almıştım. Kargoyu ödemeyi kabul ederseniz 30 liraya satabilirim
Irmakdrya55 Benimde elimde evolvia ac antikolik mama var 2 kutu açılmamış isteyen( kullanan ) varsa gönderebilirim
Alara_5 Dsedaa yani bende öyle duruyo isteyene verebilrm 60 a vermeyi düşünüyorum alıcı ödemeli kargo