bilememolabilir bizde Aptamil pregomin syneo kullandık zaten mamalari ölü balık gibi kokuyo tadlarida iğrenç pekmez veya vanilya şurubu güzel oluyo elma konsantreside,
zaten tadım için alması gereken miktar o iştahsızlık değil bu , benim bebeğimin de süt yumurta alerjisi vardi 4 aylıkken başladık
1-2 kaşık yeterli tepki verip vermediğini anlamak için demişti doktorumuz zorlarsan kaşık reddi yapar
Bian önce tadimlari bitir karisimlara geç o zaman fazla yicek dedi ve dediği gibide oldu 1 ay sonra iki öğün yemeye başladı
Alerji konusunda korkmayın 1 yaşındayız yumurta sarısı yiyebiliyoruz , yoğurt kaşar lor beyaz peynir sütlü kaşık mamalar ,sadece inek sütünü normal olarak içemiyoruz