Dolaptan tek farki senden komisyon ve kargo parasi almıyor. 500 tl ve üstü satis yaparsan o zaman ciddi komisyon aliyormusta ne kadar alıyor bilmiyorum. Sayfalarinda yüzdesi yaziyordu. Ben iki kere 300 400 arasi urun satışı yaptım komisyon kargo parasi hic kesilmedi ilana koyduğum para direk hesabima yatti