Merhaba bebeğim 3 buçuk aylık bi dahaki ay kan damlası başlarız demişti doktor bugün biraz araştırdım sağlık ocağının verdiği damlanın içerisinde paraben varmış bir çocuk doktorunun bestironu önerdiğini gördüm daha önceden sideferi de önermiş .
ikisini de kullanan var mı hangisi daha iyidir birde sağlık ocağının verdiğinin adı nedir ??