Mehtap08 neredeyse ortalama 3 yaşına falan gelince kendi kendine oynuyorlar benim ki de 2 yaşında, sabır ile bekliyorum o günleri.. Konuşunca güzel güzel anlatınca dinliyor mesela ; "annecim ben mutfaktan gelene kadar sen biraz oyna sonuçta senin oyuncakların, senin odan, hepsini biliyorsun tanıyorsun nasıl oynayabileceğini biliyorsun ben işim bitince geleceğim, bir şey olursa seslen vs. veya uzakta oturup çay içiyorum ben sana buradan bakıyorum gayet güzel gidiyorsun devam et şeklinde konuşuyorum mutlu oluyor beni çağırmayı bırakıyor bazen tabi ki her an olmuyor ama böyle böyle alışacaklar ☺️