Nezle oldu galiba halasında geçti burnu akıyo öksryo hapşryo ateşi yüksek değil boğazı da ağrıyo sanırım napsam bilemedim boğazı için?? Calpol ve parol şurup denedim başka NapAbilirim farklı ilaç yazmazlar dediler bebek olduğu için başına gelen var mı?? 8 aylık bu arada