Elfidam nemlendirici damlamiz var bizim doktorumuz verdi ilk olarak onu damlatiyorum.biraz bekletip sonrasında aspiratör ile çekiyorum dediğiniz gibi pislik zor geliyor hatta bazen hiç gelmiyor.bende minik çengelli iğnenin arkası ile yavaşça zorlamadan alıyorum.yoksa dediğiniz gibi nefes alması mümkün değil