Biz 3 aylıkken yaptırdık şuan 9 aylık 1 gün sonra hergün duş yaptırdık hatta ılık suya oturttuk hergün 3 farklı kremi 1 hafta boyunca sürdük . 15 günü buldu tamamen iyileşmesi . Yapışma bizdede oluyordu ama bol baya bol krem sürüyordum beze yapışmasın diye sonrasındada yapışma olursa pişik kremini bile bolca sürebilirsin demişti doktor öyle bir süre devam ettik .